Cns_yldz13 7 haftalık hamileyim, yaklaşık 3 haftadır midemde aşırı yanma var açlık toklukla da ilgisi yok yemekten sonrada öncede sürekli yanıyor birde dünden beri tansiyonum çok çok düşük 8-4 gibi. Nedendir acaba böyle sorun yaşayan var mı🥲