İyi akşamlar canım kızlar size bir kaç sorum olacaktı yardımcı olmanızı umuyorum 😂 neyse hemen konuya giriyorum bugün doğum için annemle alışverişe çıktık 2 tane pijama takımı aldık annem de kendinde olan 2 tane gecelik verdi biri elbise biri de ben anneme almıştım olmadı hiç giymedi hastane çantasına 2 takım yeter mi acaba yoksa elbiseyi de alsam mı yanıma alsam üzerine ne giymem gerek tesettürlüyum ister istemez bir erkek gelir diye düşünüyorum en şeyi doktorum _erkek 2. Sorum ise daha doğrusu kararsızım 6 tane hasta bezi var cirtcirtli ilk doğum da hemşireler aldirmisti 2 tane kendileri vermişti biz de ayriyeten eczaneden almıştık ben depend almıştım doğumdan sonra kullanmıştım şimdi 6 tane varken bir paket de depend alsam mı? Yoksa gerek yok mu bugün almayı unuttum 😂