Tubiiiii Demir ilacımı her gün yatarken alırken bugün yürüyüşten gelince Demir ilacını aldım canım nasıl peynir istedi peynir yedim sonrasında şimdi o ilacın etkisi olmayacak mı ?
burcuozturk Tubiiiii emilimini düşürüyor yani içmemiş gibi yemeseniz daha iyi sonucta 1 saat yemicektiniz sabredemedinizmi 😂
mucizemizibekliyoruzz Tubiiiii demir sadece c vitamini ile kolay emilir. Peynir yani süt ve süt ürünleri özellikle kafein emilimini engeller. 1-2 saat yemeseydiniz iyiydi
Tubiiiii Nurce sabah erken içtikten sonra hemen kahvaltı yapıyorum orda da peynir yiyorum diye bende geçen yatmadan içiyordum bugün erken içesin tuttu sonra gittim peynir yedim 🙈 offf bişi Olmaz demi
behrem valla ben yiyorum peynirsiz yaşayamam 3-4 gün yemedim gerçekten çok kötü oldum bağımlıyım sanırım 😂 başlangıçta kan değerlerim aşırı düşüktü ve kan ilacından sonra süt ürünleri tüketmeme rağmen şu an kan değerlerim çok iyi durumda. tabi size siz de böyle yapın demiyorum ama bir kereden bir şey olmaz dert etmeyin
Nurce Tubiiiii ben de öyle yapıyordum da; son 1 aydır 6-7 gibi uyanıyorum sabahları otomatikmen içip uyuyorum üstüne canım benim ..9-10 gibi de kahvaltı yapınca problem olmuyor dolayısıyla ..sen de öyle yap istersen 😅
Buse_ Tubiiiii bende kansızlık vardı ilaca başladıktan sonra sabah uyanınca içip 45 dk 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum kahvaltı ardından süt içiyorum doktorum kan değerlerin iyi düzelmiş dedi peynir kötü etki yapmadı bende