25 eylül 2021 de 6+4 haftalık bir düşüğüm oldu şuan rabbime şükürler olsun tekrar hamileyim son adet tarihim 2 mayıs 2022 bugün doktor kontrolüm vardı sat ’e göre 7+1 haftalık hamile olmam gerekiyor ama doktor daha 5 haftalık ile uyumlu olduğunu söyledi ve gs (nedir bilmiyorum) 11 mm dedi kafam çok karıştı yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum benzer şeyleri yaşamış annelere sormak istedim içim rahatlasın istiyorum cevaplarsanız çok sevinirim.😊