humaminel13 Şu anda 36+2 deyim.İlk gebeliğim normal doğum olarak gerçekleşti.Ama şu an bebek makat gelişindeymiş ve dönmemiş.Sizce doğuma kadar döner mi acabaa? Bu durumu yaşayanlar oldu mu yardımcı olabilirlerse çok sevinirim
Melegimm_ Aynı durum bende de var 35+4 haftalık gebeyim. Benim doktorum da 40. Haftaya kadar döner diyor bekliyeceğiz bakalım inşallah döner..