Tugba000 Merhaba sevgili Anneler 20+5 hamileyim ben göğüs kafesim çok ağrıyor dayanamıyorum bazen bu durum normal görünüyor doktora gitmeme de daha 2 hafta var bu ağrıyı nasıl hafifletebilirim bana yardımcı olur musunuz lütfen 😔