[silindi] Bebegin cinsiyetini öğrenmek için doktorum gün verdi ama bana çok erken geldi 14. Hafta gorunmeyebilir erken gidip boş dönmek istemiyorum kaçıncı haftada öğrendiniz, cinsiyetini
nurnur13 [silindi] 16da söylediler, 20de detaylıda tekrar sordum emin olmak için. Siz de 20ye kadar bekleyin bence
TeoMom [silindi] Ben 14+6 da kızımı öğrenmiştim ama garanti olsun diyorsan canım 1-2 hafta daha bekleyebilirsin özellikle 16. Hafta garanti oluyor 🥰
[silindi] Muzlupuding Himm bende 13 +4 um ama adet gününe göre oyle doktor 1 hafta geriden sayıca dedi biraz daha beklemeliyim bence
Ayazgngr27 [silindi] 12 haftalikta kemik yapisindan erkek demişti 16 haftalikta da tam olarak pipisinin ultrason resmini çekti elime verdi 😅😅😅
[silindi] Ayazgngr27 bana hiç bisey demedi 2 hafta sonra grl belli olur dedi kesin konuştu doktor ama garantiye almak istiyorum her hafta özel hastaneye para bakamam 😂😂
Ayazgngr27 Esen18 aynn ztn hayat çok pahalı gerçekten allah yardımcımız olsun özel de canını alacak insanlarin insaf yok yani
Nazli09_ozgur [silindi] Bugün gittim kontrole 12+4 deyim.Kesin olmamakla birlikte Cinsiyeti kız gibi dedi.netlik 15.hafta ve sonrası belli olur dedi
scentburcu61 [silindi] ilk oğlumu 16.haftada ikinci oğlumu 12.haftada hatta şaşırmıştım erken değil mi demiştim direk söylemişti…🫠
VeraRi19 [silindi] İlk bebeğimin cinsiyetini 13+0 da ikinci bebeğimin cinsiyetini ise 16.haftada öğrenmiştim