Ben o hastaneden nefret ettim azarlanmaktan ilgisizliklerinden. Hatta bir gün hemşire doktorun verdiği ilacı yanlış serum olarak bağladı. Fenalaşıp kalp krizi geciriyormusum o serumdan dolayı. Doktora gidince yanlış ilaç hemşire kim dedi ismini verdik. Hemşire gidin yanlış ilaç diyin dedi gittik onu da dedik hemşireye. Sonra o doktora neymis ne karisiyormus çok biliyorsa kendi yapsın cevabını aldık. Meğerse doktorlar hemşireler arası kavga varmış. Ordan ultrasona doktor tarafından teyit icin gönderildim hemsire neden 23 yaşında hamilesin diye azarladı bişey yok doktorunun kuruntusu dedi ağlayarak çıktım hastaneden. Asla önermiyorum..