Gebelik tansiyonuyla şükür 38. Haftayı da sorunsuz gördüm ve bugün doktorum haftaya salıya tam 39 haftalıkken sezaryen günü verdi. Heyecan korku panik mutluluk karmakarışık duygular içindeyim. Hepimiz hayırlısıyla alalım inşallah bebişlerimizi ve sağlıkla büyütelim.