Bizim bebiste makat geliş pozisyonu almıştı 34 haftada doktorumuz 35 haftadan sonra dönmesi çok zor dedi. Kendimi çok hazırlamıştım sezeryan günü alicam diye gittim 36. Haftada bebişim doğum pozisyonuna girmiş 🤭
Büyük ihtimalle ben yapmis olabilirim. Kardeşimin asker eğlencesinde sezeryan nasıl olsa diyip hunharca oynadım ful ayakta durdum ağrım oldu şiddetli bebişin hareketleride öyle hissettim yani 🤭