Yoncaasakin Kızlar bu haftalarda doğum yapanınız oldu mu bebeğim kanala girmiş her an doğum olabilir dedi doktor bu haftada doğum yaptıysanız nasıl geçti neler oldu anlatır mısınız bana da 🫣
SutlacimiYedimmiBen Yoncaasakin suyum gelmisti 35.haftada mecbur doğmalıydı suni sanci verildi 10 saat içinde doğmuştu oğlum 2.850 gr 50 cm kuveze alınmamıştı birgün hastanede kalıp ertesi gün taburcu olmuştuk 😊
Sulesaglam Yoncaasakin şuan 34+4um doğum yapmadım ama gecen hafta 4 gün yattım hastanede sancilarim var nstde baya sancı cikiyo
Yoncaasakin Bereeeeen3 benim yaklaşık bi aydır kasılmalarım çok fazlaydı hala da öyle ilaçlar da fayda etmedi bugün kanala doğru girmeye başladı her an doğum olabilir dedi doktor
SerraveAnnesii Ben değil ama bir arkadaşım 35.haftada bebeği 2400 kilo doğum yaptı. Küveze girmedi herhangi bir sağlık problemi olmadı bebeği 2 aylık oldu gayet sağlıklı 😊 sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz
NOG_06 Bende aynı durumdayım kanala girmiş bebişim, aylardır kasılmam vardı hastanede felan yattım, her an bizim de doğum olabilir 🌸
SerraveAnnesii Yoncaasakin İnşallah öyle olur içinizi ferah tutmaya çalışın Allah büyük sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Elifszll Benimde kasılmalarım çok fazla 34. Haftamdayim Perşembe randevum var doktoruma söyleyeceğim inşallah erken gelmez sağlıkla gelsin de 🤰🏻🥲
Tueaksy @“Yoncaasakin”#p22756731bizde 31+4 uz ya benimkininde her doktora gittiğimde baş aşağı pozisyonda duruyo ve sürekli mesaneme baskı yapiyo ve sürekli tuvalet ihtiyacım oluyo . Sürekli aynı pozisyonda durduğu için ve baskı yaptığı için bende korkuyorum 35. Haftada doğar falan diye . Gerçi bişey olmaz Allah’ın izniyle ama vaktiyle gelsin istiyo insan 🙂
Yoncaasakin Tueaksy kasılmalar varsa kanala doğru ilerlemesini sağlıyor bebeğin benimde öyle oldu ve kanala girmeye başlamış
SutlacimiYedimmiBen Tueaksy evet normal dogurmustum yukaridada belirtmistim zaten suni sanci aldigimi:)