Ezgi2828 Kızlar selam 5-6 gündür ara ara sol kasığımda ağrı oluyordu bi arkadaşım yerleşme ağrısı olabilir dedi bugün prodoctor testi alıp yaptım silik çıktı ama yorumlarda silik çıkıp regl olanlar var yaşayan var mı aranızda
Cicek-05 Ezgi2828 bu tarz testlerin o kadar yanlış çıkması çok nadirdir canım büyük ihtimalle hamilesin bence hemen kan testi var ☺️
Ezgi2828 Deletedmom83940 reglime 2 gün var testi yaptıktan sonra belki son sigaramdır diye sigara içmeye gittim döndüğümde böyleydi 😂
Bidilektuttum Evet gebelk görünüo ama emn olmak içn kan versen dha ii kaç gün var adetine ovaluasyon takibi yapmşmydn
Ezgi2828 Bidilektuttum doktorla birlikte bi takip yapmıştık 2 gün var reglime kan tahlili verdim az önce 🙈
Princessmom Ezgi2828 büyük ihtimal doğrudur canım kan testi ver garanti olsun Allah gönlüne göre versin