Deletedmom83940 evet doktorun hatırlatır o dönemlerde sana..ben hastanemdeki radyoloji uzmanına yaptırmıştım 21. Hafta gibi randevu oluşturmaya gittiğimde 22. Haftayı beklememin daha iyi olacağını önerdiler birkaç gün daha bekleyip tam 22 nin başında gitmiştim..doktorum da 18-23 arası yapıldığını söylemişti zaten..özellerde genelde 4D ultrason oluyor doktorum da her gittiğimde beyin,kalp vs kontrollerini kendi de yapıyor muhtemelen çoğunun böyledir zaten ..