Biraz garip bir soru olacak ama benim gibi düşünen belki vardır veya öyle hareket eden.
Ben pazartesi günü kan verdim ve beta 2044 çıktı çarşamba tekrar vericem de sabah veya öğleden sonra vermem Bi fark yaratır mı yani öğle sonrasını bekleyip kan vermem betanın yükselmesini görmek gibi daha iyi Bi sonuç verir mi 😅🤔