Ozlm0916 Lito normal heralde bendede 27 haftalıkken başlamıştı vajinada ağri 33+4 olduk hala ağrıyor kemiklerim doktorum normal rahmin büyüyor demişti
Lito Cansugamze_ yürümek bile acı verici bı tehlikesi yoldur umarım hafdaya randevum var doktoruma bı sorcam 🙁