Gizemturan Kurban bayramının ikinci günü sancıyla ağrıyla doktora gittim, muayne nst ultrasonda hiç birşey çıkmadı ama çok fazla ağrım vardı bayramda kendi doktorum nöbetçiydi aradım gel dedi gittim baktı yüksek tansiyonumdan dolayı olduğunu zamanını beklemeyebilir dedi ve sezeryan tarihini konuştuk tabi eylülde gelmezse dedi ve öylede oldu benim minik meleğim 8 ekimi beklemedi bayramdan sonraki hafta suyum sızıntı şeklinde gelmeye başladı ilkde doktorumu aramadım 2 gün sonra nişanım geldi kahverengi leke şeklinde suyunda sızıntı şeklinde gelmeye devam ediyordu doktorumu aradım izindeydi hiç korkma ben pazartesi gelcem yat dinlen dedi bende öyle yaptım sanki içime doğmuş gibi pazar günü eşimle birlikte evin büyük temizliğini yaptık pazartesi günü sabah kontrole gittim tahlillerim yapıldı kızımı gördük nstye girdim ve sancım çıktı gebelik zehirlenmen başlamış dedi doktorum ve acil sezeryana alındım spinal anestezi istedim eşim hemen eve geldi çantayı aldı eşim gelir gelmez ben sezeryana girdim ve 12.26 da kızımın sesini duydum 32 haftalık olduğu için hemen küveze aldılar bugün 15 gün oldu ve bugün ben Türkü’mü ilk defa kucağıma aldım emzirdim inşallah haftasonu evimize gelicek hamileliğim boyunca çok problem yaşadım, dikiş ağrılarım daha yeni geçmeye başladı ama kızımı kucağıma aldığımda herşeyi unuttun evlat çok başkaymış Allah’a şükürler olsunki böyle bir duyguyu yaşadığım için Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın🙏🏻🍼👼🏼
Buse01 Gizemturan Allah anali babali buyutsun . Darisi bana insallah bnde hemencik dogurmak kucagima almak istiyorum. Siz 15 gun boyunca hastanedemi yattiniz yoksa hergun gormeyemi gidiyodunuz ?
Gizemturan Buse01 acele etmeyin zamanında ve sağlıklı gelsin. Sezeryandan sonra 2 gün hastanedeydim sonra hep gidip geliyorum 3 gündürde emzirmeye giriyorum çok şükür pazartesi çıkcaz inşallah☺️
Deletedmom35 Gizemturan çokkkkk güzel bir isimmmm 💞 rabbim analı babalı sağlıklı büyümeyi nasip etsin inşallah şansı bahtı açık olsun