Adet tarihine gore 36 haftayim. Ama ultrosana göre 38 hafta. Bebegin gelişimi önde gidiyor şükür sağlık bi problemi yok. 3 bucuk kilo. Dr adet tarihini baz alcaz diyor hakli olarak. Yani böyle olunca bi korkmuyor degilim. Temmuzun ilk haftaları sezeryana alırız diyor. Başınıza böyle bi durum geldi mi benim gibi yasiyan var mi valla kafama taktım kaç gündür 🥺