Karpuzannesi Hiç belirtim yoktu, hiç tiksinmedim iştahsızlıkda olmadı. Oğlum olacak. Alakası olmuyor belirtilerle. Tamamen bünye ve yapı meselesi. Görümcemin de oğlu oldu ama kızcağız doğuma gidene kadar çıkardı mesela, hatta kızı da oldu yine aynıydı, farklı bir şey yaşamadı hiç.🌸🙈