zkivircik evet ben de bugün aldım 32 çalışabiliri, görevli eğer 34 35 gibi zamanlarda çalışamaz olursanız doktorunuzdan onaylı geliyorsunuz raporu kapatıyoruz çalışamaza döndürüyoruz dedi. 4 haftanız değil ama 3 haftanız oluyo çalıştığınız onu doğum sonrasına ekleyecekler.