kumsalyigit Kızlar adetimin bugün üçüncü günü ama daha gelmedi yarın kan testi yapmaya gitcem bana dua edermisiniz ınşallah hamileyimdir
pitircikannesi1 kumsalyigit inşallah cnm hayirlisi ile rabbim sana da nasip etsin inşallah gebesindir
Tubasim kumsalyigit inşallah kan sonucunuz pozitif çıkar bizi de bilgilendirin lütfen benim de adetimin üçüncü günü ama dün test yaptım negatif çıktı. Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün
Azrazerin En içten dualrımla rabbim yarın hayırlı haberlerle döndürsün sizi🙏🏻Kimseyi bu duygudan mahrum etmesin
Tubasim kumsalyigit canım ben de ne adet belirtisi ne de gebelik belirtisi var. İdrar testi neden yapmadın
kumsalyigit Tubasim dün gece yaptım çok hafif çizgi vardı ama belli değildi birde ondan hemen belli olmuyormuş bende net olsun diye kan testi yapmak istedim