Papatyannesia Bugün 14:20de kucağıma aldım oluşumu. Biraz toparlanıp doğum hikayemide paylaşacağım ☺️ Ankara şehir hastanesi hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniizz
Gamzeates Papatyannesia hayırlı olsun bebişiniz sağlıkla büyütün inşallah ben kontrol amaçlı gitmiştim acile acilde ki doktor berbattı ağzın da sakız doktorun bilgi zar zor almıştım yukarısı yani doğumhaneler iyi mi o zaman onu sorayım gebe okuluna gitmiş miydiniz bir dee doğumdan hemen sonra meyvesuyu vs verdiler mi şekeriniz yerine gelsin diye kusura bakmayın merak ediyorum 34+3 olduk biz de 🙈
Turkolog12 Papatyannesia ne güzel sağlıkla kavusmussunuz 🧿❤️ darısı bizim başımıza çok kötü şeyler yaşayanlar var gözüm bir ara korkmuştu özeller çok para istiyor bir doğum için o parayı vermek istemiyorum suanda da şehir hastanesi takipliyim temiz miydi odalari doktorların tutumu nasıldı odalar sanırım genelde tek kişilikmis yanımızda çarşaf falan götürmeye gerek var mı acaba daha önce Zübeyde hanım denilen hastanede kürtaj oldum rezil gibiydi pisti carsaflari falan 🤦
MekselinaK Papatyannesia Merhaba bende Ankara ya yeni taşındım 26 haftalık hamileyim doktorlar kabul ediyormu bana 3 aydan sonra kabul etmiyorlar demişlerdi
Damladervis Merhaba Allah analı babalı büyütsün insallah nasip olursa bende şehir hastanesin de doğum yapacagim. İlgi ve ortamı nasıl acaba genel olarak anlatırsanız sevinirim
Papatyannesia Damladervis heyzil06 Sancı çektiğim odam tek kişilikti son ana kadar eşim hep yanımdaydı. Ebelerden doktorlara hepsi çok iyi ve ilgiliydi. Hatta benim ebem Hatice Atilla idi. Allah eteğine taş değirmesin çok çok iyiydi. Doğurdum şuan kaldığım odada tek kişilik. Odalarda duş imkanı var mümkünse şampuan VS hazırlıklı gelin sıcak su sancı anında iyi geliyor. Plates topunda var. Ben son anda suda doğum odasına geçtim. Kötü deneyimi olanlarda var tabii ama benn çok çok memnunum 💕💕
heyzil06 Merhaba tebrik ederim bebeğinizle mutlu sağlıklı günler inşallah 🤲🏼 Odalar iki kişilik diye duydum ama bazıları da özel hastane gibi diyordu sizden genel hastane, odalar ve ebelerin yaklaşımı tutumuyla ilgili bilgi alabilirsem çok sevinirim 🥰
Liliio Papatyannesia ben de şehir hastanesinde doğum yaptım suda doğum odasındaydım ama duşa bile çok ısrar etmem sonrası aldılar siz kendiniz mi istediniz suda doğumu
Damladervis Anladım ben yanıma havlu vs almadım alayım o zaman bir kaç kişiden duymuştum sancı çekilen odada mı doğum oluyor acaba ve refakatçi eşimiz kalabiliyor mu yanımızda. Benim normal doğum gözüküyor şuan baş geliş bebek korku da var tabi
Papatyannesia Damladervis Evet sancı çektiğiniz odada doğum oluyor. Doğum anına kadar eşim yanımdaydı son dakika çıkardılar ve dikişler bittikten sonra hemen aldılar
Papatyannesia Gamzeates Hayır gebe okuluna katılmadım. Doğumdan hemen sonra komposto ve petibör bisküvi verdiler
RabiaKaratas Papatyannesia bende suda doğum istiyorum bunu o an isteyip kabul ediyolar mi yoksa önceden bi ayarlama yapmak gerekir mi 3 hafta var dogumuma
suleceren Papatyannesia bazı hastaneler takipli olmayan dışında almıyormuş doğum için o yüzden sordum teşekkür ederim
Papatyannesia Turkolog12 2019 yılında ilk doğumumu Zübeyde Hanımda yaptım tam bir mezbaha orası burayla kıyaslanamaz bile. Evet temiz sürekli çarşafla değiştirilip oda temizleniyor
Ada-1712 Öncelikle hayırlı uğurlu olsun sağlıcakla büyütün bebeğiniz inşallah 🙏🏼 Hangi doktora kontrole gidiyordunuz acaba bende Ankara’da yaşıyorum ilk hamileliğimde kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım şimdi ki hamileliğim 4+6 daha çok yeniyiz doktor ve hastane araştırmasındayım 🫣 yardımcı olursanız çok sevinirim 😇
Papatyannesia Merveju hayır mecburi olmadıkça sezaryene filan almıyorlar. Ben doğumdan önce 3 gün yattım sancıları hissetmediğim için suda doğumu denediler
2bebetoluanne gizemnebi pazartesi günü sezeryen oldum çok şükür çok memnun kaldım harika herşeyiyle hastane hiç tereddüt etmeden gidin