Mervedez159 Az önce eşimle çok kötü kavga ettim ben sinir krizi gibi ağlama nöbeti gibi bişey geçirdim bebeğime bişey olmusmusdur kendımı sıktıgımdan dolayı kasıklarım bıraz agrıyo ama baska bı sıkayetım yok
benimmdunyamm Mervedez159 kanaman falan yoksa birşey olmaz sakinleş uzan biraz anne hamilelikte ne kadar stresli olursa bebek doğunca o kadar stresli huysuz bir bebek olurmuş
m060918 Mervedez159 korkma bebeğim hiç bişey olmuyo hepimizin saman zaman oluyo böyle krizleri takmamaya çalış diycem de çok zor 🥹