Elifnur1 Kızlar ben 32-37 arası çalışabilir raporu aldım şimdi 37 de tekrar iş Görememezlik raporu alıncak mı bidaha
SunnyG Hayır almayacaksın. İşkura iki kere sordum. 32de çalışabilir raporu aldıktan sonra tekrar rapor almaya gerek yokmuş. Sistem otomatik işliyormuş. Zaten 32de aldığın rapor 37ye kadar çalışabilir raporu şeklindeymiş.