prsnm Bizde bugün tam 15 haftalık olduk ☺️ Son 2-3 gündür alt karnımda bir ağrı oluyor ara ara kramp gibi özellikle sol tarafımda. Ama evham yapmıyorum bebeğim büyüdüğü içindir diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum 😊
eda123 prsnm ya bende de 2 3 gun once oluyodu simdi hic ağrı yok hep evham yapıyorum bide magnezyum kullanıyorum acaba o mu kesti ağrıları bilmiyrm 😑
Cansugomur O haftalarda genişleyen rahmin etrafındaki kas ve bağ dokularının esnemesinden ağrı oluyomus . Bu esneme bir tehlike oluşturmaz. Fakat her türlü ağrı ve rahatsızlığı doktorunla paylaştığından ve normalin dışında bir şey olmadığından emin olmalısın.