Lütfen olumlu yorumlar istiyorum. Kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım. Bu yüzden progestan ilaçlarını devamlı kullanıyorum. 7+1 günlükken kahverengi lekelenme oldu doktorum normal dedi. 7+3 günlükken adet kanaması gibi kanama gecirdim ve rahmimde kanama alanı oluştugunu ama küçük oldugunu bebegi etkilemediğini söyledi doktor. Kanamam o gün geçti. Bir iki defa kahverengi lekelenmem oldu. Komtrolümde kanama alanının çok küçüldüğü söylenmişti. Bugun yine gittim doktora ve doktor kese üzerinde ufak bir ayrılma var kese sağlam önemli değil dedi. Bizim için bebeğin kalp atışları önemli dedi. Herşey normal dedi. Ama doktor dönüşü kahverengi akıntım yine geldi ve bu böyle gidecek gibi duruyor. Korkuyorum. Bu şekilde hamileliği kanama ile geçip sağlıkla kucagına alan var mı? Şuan 8+4 günlük hamileyim