Adet tarihime göre 23+2 de detaylı ultrasona girdim. Doktor bebeğimde bağırsak parlaklığı ve gelişim geriliği olduğunu söyledi ve beni 10 gün sonra tekrar muayene için çağırdı.
Sizce gelişim geriliği için ne yapmam gerekiyor. Bebeğime birşey olacak diye çok korkuyorum. Bağırsak parlaklığının ilerleyen dönemlerde geçebileceği yazıyor ama gelişim geriliği beni korkutuyor. Lütfen öneri de bulunur musunuz?