Sehrbnon122 can25 14 haftada kuzu doktorum kesin olarak 11 haftada kız erkek dedi ve 14 bitirdiğimde gittiğimde yine kız ve erkek dedi ikizlerim için 🥰🙏
Annesininportakali53 can25 bizim ki aşırı hareketli maşallah bebişime o yüzden biz öğrenemedik bir türlü doktor olcumumuzu bile zor yaptı inşallah haftaya 17+2 oluyorum ogrenebilirim🤣
Deletedmom52620 can25 benim bebeğim çok hareketliydi 13 haftalıkken öğrendik hala değişmedi 20 haftalık
Mavi39 Umay255 bnde bugun 13+3 oldum doktora gttm cinsiyeti solemedi hiç uğraşması bile. Devlet hastanesinde bnm
Annesininportakali53 can25 neden göremedi ki göstermiyor sa kız derler genelde ama benimki gösteriyor hemde heryerini🤣 sadece aşırı hareketli diye emin olamadı bakalım benimde haftaya randevum var 17+2 olcam görürsem sevinirim
Askile Deletedmom52620 yaa bizde 20 haftaligim ilk kız dedi şimdi erkek dedi ama bebek ters kordon da olablir dedi bilemedim
can25 Annesininportakali53 Annesininportakali53 insallah görürsün ben temmuzun sonlsrina dogru gitcem kendi dogum günümden önce gizlice ögrenip dogum günümde eşime süpriz yapmayı planladım. 😀
Hs20 can25 18+3 oldum daha öğrenemedim bayramdan sonra detayliyi bekliyorum artık öğrenmek için mecburen
Mavi39 Umay255 bayramdan sonra özele gidecm insallah. 16 haftalik olacm o zamana kadr bakalım öğreniriz insallah