Devlet hastanesinde yaptırmıyorlar diye biliyorum, çünkü ıkınmada dikişler açılır rahim yırtılır diye risk almak istemiyorlar. İlki sezaryen ise ikinciyide direk sezaryen yapıyorlar. Benimde ilki sezaryen bu hamilelik için sorduğumda bu şekilde cevap verildi🤷♀️