Zuzu34 aaa yavrum çok yanlış yerdesin neden suçluyorsun ki? Sorumlusu bile olmayacağın bişey için, tüm kaynaklar kitaplar doktorlar hep ne der? 3 ay bebeğin gelişim sürecidir ve kıymetlidir, biz nazar deriz, tıp abortus der bu da açıkça şudur; bebek sağlıksız gelişirse vücut bunu istemez ve atmaya çalışır ki yeni sağlıklı için alan açılsın, senin benim ve diğerler çoğu kadının da belki plasentayla belki bebekten bağımsız ya da alakalı bir durumu oldu ama güçlü çıktı ve bırakmadı.. yani gördüğün gibi fizyolojik bişey sen kendini bi yerlerden atmadıysan karnını yumruklamadıysan senlik ne olabilir
Ama geçicek, emin ol üzüldüğün içinde üzülceksin ben niye paralandım diye ama sil o yaşlarını, sümüğünde akıyordur😬 gül biraz berabersiniz hala