Merhabalar kızlar öncelikle hamileliğim basından beri çok zor geçiyor kanımda pıhtılaşma var basından beri iğne oluyorum düsük tehlikesi vardı 6. Aya kadar fitil kullandım plesentada kanama alanı vardı çok şükür 32. Haftaya kadar geldik ama 31.haftaya gittiğimde plesenta yaslanmaya başlamıştı bu hafta gittiğimde bebeğim sadece 100gr almıs aşırı üzüldüm hep onun besleneceği yiyecekler tükettim fakat fayda etmemiş doktorum önemli değil dedi ama anne yüreği mi desem içim el vermiyor erken doğum riskim var 2.doz ciğer geliştirici vuruldum bana dua eder misiniz sağlıklı bir şekilde evladımı kucağıma alayım 1800 müş bu arada kilosu hakkınızı helal edin basınızı şişirdim ama dua ya çok ihtiyacım var Allah isteyen bekleyen herkese sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin