Gizemmom Kızlar 34+4teyim. Doktor 2 hafta sonra çatı muayenesi yapacağını söyledi. Nasıl bir şey olacak ? Ne giyip gitmeliyim ? korkuyorum da biraz sizin nasıl oldu?
Hemecikk Normal giyinip gidebilirsiniz isterseniz pantolon isterseniz elbise nasıl rahat ediyorsanız. Çatal denilen masaya alıyorlar.Doktor iki parmağı ile kontrol yapıyor toplamda 30 saniye bile sürmüyor. Kendinizi kasmayın hiç ama hiç acımıyor.