Ervibay İyi de ilk doğunca çuval gibi kocaman şeyler mi giyicek bu çocuk? Ben yenidoğan olarak 2 tulum, 2 hastane çıkışı, 1 alt üst takım aldım bir iki tane daha alicam alt üst takım. Geri kalanlari 3 aylık falan alıyorum. 3-6 , 6-9 aldım birkaç parça da. Biraz daha ekleme yapıcam 3-6 aylara o kadar.