Duranb Selam kizlar cok su icmeme ragmen surekli kendimi susuz hissediyorum agzim cok kuru hep sizlere de oluyor mu boyle ?? Nedenini bilen varsa yapabilirim mi ne yapmam lazim falan ?
Betujjj İlk 3 ayda benim de olmuştu,şeker falan çıkmadı,agız gargarası yapıyordum şekerli yiyemiyordum
gonulcelen Duranb isterseniz doktorunuza söyleyin bu durumu belki daha erken yaptırabilir normal de 24 -27 arası yapılıyor ama cok erken dönemde de fark edilip önlem alınan duydum
AskMavi Duranb ben de suan 22+3 gunlugum hamilelgmden beri cok susuzluk cekiyorum acaba sekerden mi kaynaklaniyor
Duranb Kizlar aklimdan tamamen cikmis 3 hafta once glycosurie ye bakildi (turkcesini bilmiorm belki aynidir) degerler normal gosterio o zaman seker olamaz degil m ama ??