guzllk-25 doktorum bana ne kadar erken başlarsan o kadar iyi demişti o yüzden 5 haftamdan bu yana yürüyorum hergun sadece ilk 3 ay günde yarım saat yavaş yavaş yürüdüm sonraki 3 ayimda 1 saat yürüdüm bu haftadan itibaren de günde 1 buçuk bazen 2 saat keyfime gore yürüyorum özellikle akşam yemek yedikten sonra yürümek çok iyi geliyor mide yanması şişkinlik gibi sorunlar yaşamıyorum ne zaman yuruyemedigim bı gün olsa o gün mutlaka yaşarım