Busarsl çoğalma olmadı tabiki büyük rahatlik benim için iyi yere denk gelip araştırırsanız sonuç alırsınız ucuz diye her yerde de yaptırılmıyor ben doktor olan yerde yaptırıyorum klinik ortamda bekarkende gittiğim için düzenli hamilelikte de devam ettim bana göre lazerin bir sakıncası yok ama yinede sordum doktora sıkıntı olmicagini söyledi şuan rahatım çok şükür çünkü hamilelik.git gide zorlasiyor son donemlerde ve ne olacağımızı garantisi yok her daim temiz kalmak gerekiyor her an hastaneye gitme durumumuz olabiliyor bence geç kalmadan doktorunuza sorun başlayın