nedime09 29.haftama girdim hiç bir iş yapamıyorum hemen ağrım tutuyor böyle olan var mı normal mi acaba😔
izobellaaa-_- nedime09 tam tersi bende de yatasım yok şimdi de koşu bandındayım 😀 25 haftalık bakalım ilerki haftalar nasıl olur
Mg8585 nedime09 ben de 30. Haftadayim. Benim de hiç birsey yapasım gelmiyor ama zorluyorum kendimi ev işleri yapmak için.
Mouradi nedime09 Aynıyız mecbur bi iş yapsamda artık ayak üstü kalamıyorum kalınca bacaklarım topuğum ağrıyor :(
izobellaaa-_- nedime09 yok kuzum ben normal de de hiç kusma vs olmadı yani hamile olduğumu da hastanede tesadüf öğrendim belirtisiz 25 haftaya kadar devam ettim
Mg8585 nedime09 ağır işler yapmıyorum. Diğer işleri de Bi yapıyorum biraz dinlenip devam ediyorum. Sizin nerde ağrınız oluyor
Dilekmm91 nedime09 Nerdeyse atletizim turnuvalarına katılacam 😅😅çok hareketliyim çok şükür ağrım da olmuyor
Nidakorkmaz nedime09 29+4 Yerimde duramıyorum desem yeridir 🫣 hep aktif olmaya o kadar alışmışım ki mümkün değil oturamıyorum. Bizim kızda aynı anası habire hareketli 😂