Sinemmmasya Kızlar midem yanıyodu rennie duo içtim aşırı nefes darlığı yaptı bende yan etkilerine baktım öyle bi yan etkisi yok. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba
uraz_ve_annesi- Sinemmmasya ben sürekli içiyorum hiç yaşamadım öyle yan etki başka bir şeyden dolayı olmuş olabilir mi acaba
hunilimom Sinemmmasya ben sevmiyorum onu ilk gebelikte kullandım hiç fayda etmedi bana şuan gaviscon kullanıyorum çok iyi geliyor
Cicilibicili Sinemmmasya rennie ile alakalı olduğunu zannetmiyorum. Ben gebelikte çok kullandım öyle bir yan etkisi yoktu
Sinemmmasya Ozge 34 haftalığım. İlk kez içiyorum bende bunu nerdeyse içeli 2 saat oldu hala nefes darlığı cekıyorum
Sinemmmasya uraz_ve_annesi- İlk kez içiyorum bu ilacı 2 saat oldu nerdeyse nefes darlığı çekiyorum derin nefes alamıyorum yarıda kalıyor 🥺
Ozge Sinemmmasya ben de şimdi 34teyim 26.haftadan beri reflüden dolayı içiyorum. Bebiş büyüdüğü için baskı yapıyor olabilir.
Sinemmmasya Ozge Olabilir. Önceden gavıscon içiyodum pembe olandan böyle olmuyodu bu böyle yaptı bende korktum bir an ama bebek hareket ediyor allahtan 🙏
Bukett- Sinemmmasya nefes darlığınız gebelikten ötürüdür son haftalara doğru bu durum sık yaşanıyormus bende uzun zamandır kullanıyorum çünkü hiç böyle şikayetim olmadı