Sumeyrasalebci Park yatak almak mı daha mantıklı yoksa kademeli olan ahşap beşikler mi ? İlk hamileliğim bilemiyorum fikirlerinize ihtiyacım var 🙈
Gizemmom Sumeyrasalebci ben de çok kararsız kaldım her şeye her modele baktım. Ama sonunda Bellonadan büyüyen karyola tarzı olandan aldım. Küçük yatak yanı beşik de ananesi aldı 🙈
Deletedmom52620 Sumeyrasalebci ahşap anne yanı büyük ölçülerde bence park beşikte güzel hatta eşimle beğendik ama geçici beğendim sanki benim tarzım değil basit kalıyor gibi geliyor bana o yüzden ben ahşap tercih edeceğim ilk kızımda ahşap küçük boyut tercih etmiştim bu kez büyğk düşünüyorum
Gamze_k0 Canım benimde ilk gebeliğim ben kademeli beşik aldım anne yani olarakta geciyo maddi durumun yoksa beşik al derim park beşik gorumcemde var 6ay yattı ondan sonra beşik aldım dedi yine senin bileceğin bişey 😊