Ozlem0802 doktor verdi sonucta bi zarari olsa vermezdi. Ben ilk zamanlar gece yatmadan iki tane iciyordum ertesi gun rahat geciyordu bazen uyandigimda bulantim oluyordu o kadar. Simdi bir iki aydır da gece yatmadan bir taneye düşürdum. Doguma kadar da icicem kendime eziyet etmek istemiyorum