Merhaba 24 haftalık hamileyim son 1 haftadır kendimi çok kötü hissediyorum ama sadece akşamları eve girince. Gündüz çalışırken yada dsarda iken hiç böyle olmuyor ta ki eve girdiğim zaman kendimi nefes alamayacak mış gibi hissediyorum ağlıyorum sürekli ağlama hissi geliyor korkuyorum bebeğime bsey olur diye de ama elimde olmuyor bnm gibi olan varmı ne yapmam gerekiyor okuyorum felan ama nafile🥹