İyi günler kızlar..31+5 haftalık olduk bugün. Daha dün doktordaydık fakat hiçbir problem yoktu. Eve geldikten sonra inanılmaz şiddetli bı bel ağrısı başladı,bugün hala devam ediyor ve son 1-2 saattir bacaklarım da ağırmaya başladı 😔 Bu haftalarda böyle sıkıntılar yaşayan var mı acaba? Ne bileyim bir sorun olsa daha dün doktordaydık muhakkak belli olurdu diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama bilemedim. Yaşayanlar varsa yorum yapabilir mi çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim..🙏