Durubebegim Kızlar şimdi böyle bişey var Apple storede herhangi bir oyun olsun uygulama olsun indirmeye çalıştığımda çok geç iniyor bazende inmiyor kendi kendine red ediyor sebebi nedir acaba??
maviananas Durubebegim bende bazen aynı sorunu yaşıyorum Wi-Fi ye bağlıyken kendi internetime geçince düzeliyor
Nnanaa Durubebegim ne hata veriyor? Çark dönüp döbüp uygulama inmiyor mu? Başka bi uygulama indirirken dns ayarlarınız değişmiş olabilir ona bi bakar mısınız
Deletedmom83940 Durubebegim wifi de problem vardır yada telefonunuza güncelleme gelmiştir baktınız mı
Durubebegim Deletedmom83940 güncellemelerini yapıyorum yok kendi internetimdede aynı sorunu yaşıyorum
Nnanaa Durubebegim Wifi ile bağlanıyorsanız DNS ayarlarını telefon üzerinden 8.8.8.8 yapın. Bakalım olcak mı
Durubebegim Deniz_20 resimler çok fazla canım onlarda iCloud da zaten kayıt oluyor bir iki uygulama var bide birkaçtan oyun yani fazla dolu değil vifide tek değil normal internetimdede aynı sorun oluyor
Seyda90 Durubebegim Telefonunuz hangi model bazen yeni modeller çıkınca eski modeller kasıyor birde güncelleme geldiyse onu mutlaka yapın
Nnanaa Durubebegim appstore bi çıkış yapıp tekrar girin bakalım belki konfigürasyon olur. Ağ ayarlarınızı sıfırlayın diyeceğim de kayıtlı wifiler siliniyor tekrar şifelerini girmeniz lazım.
Bebegiinin_Annesi Durubebegim Canım ayarlar kısmındaydı sanırım en hızlı şekilde yazıyım diye bakmadım ama apple storeda güncelleme geldiğinde int seçeneklernden biri açıkken yapma diye bir şey var o açık muhtemelen şimdi bakıp yazacağım.
Durubebegim Nnanaa Teşekkür ederim canım denedim ama olmuyor yarın bir teknik servise gideyim en iyisi🙂