semirra Ada-1712 tebrikler hamilesiniz 7 haftayı bekleyin kalp atışı duyulunca beta in anlamı kalmiyord
Talihimyokbahtimkara Ada-1712 Hafta hesaplaması son regli tarihinden hesaplanıyor en son hangi tarihte regli oldun
Yildiz028 Ada-1712 hic olmaz hatta yarari olur gebelikte b12 ye cok ihtiyac olur önden takviye olmus olur. Bende ilk gebebligimde igne sekline 5 tane kullanmistim doktorum vermisti
Ada-1712 Talihimyokbahtimkara Ya çok heyecanlı sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağıma almayı nasip eder inşallah rabbim 🙏🏼
Talihimyokbahtimkara Ada-1712 Evet çok güzel duygular 🌸 beta değeri artışınızı kontrol edin 2 gün sonra tekrar kan tahlili yapın hayırlı olsun💕
Ada-1712 Talihimyokbahtimkara Yarın tekrardan kan vereceğim b12 için iğne kullanıyorum ona gitmişken veririm değeri söylerim burdan 😇
Ozlm0916 Ada-1712 gözün aydınnnn 🙏 hamilesin bebişim son adet tarihine göre bebeğin kaç haftalık ögrenebilirsin 🥰🤲