Slndnz canım bende bu gün ikinci dozumu olmaya gittim banda her gittiğimde derinden geliyo kalp atışı diyolar çünkü onların aletleri eski çok iyi değil net duyamıyolar seninn haftanda gittiğimde 17 haftalık gibi kalbi kasıklarından geliyo demişti bende korkmuştum ama doktora gitiğimde hep normal çıkıyo gayette sağlıklıyız çok şükür 🙏 sağlık ocağındaki aletlere çok güvenme derim ama için rahat etmiyosa git bi kalp atışını dinle