Pemberuya merhaba biraz uzun olacak ama neyse☺️ benim başımdan çok olay geçti şöyle akşam üzeri gelen şiddetli bir sancıyla kendimi devlet hastanesinin acilinde buldum ama öyle böyle bir sancı değildi😖sonra bana ya hamilelik var ya da taş düşürüyorsun yine de bir doktora görün dediler sevinsek mi üzülsek mi bilemedim, neyse serum falan verildi eve geldik,ertesi gün için özel hastaneye randevu aldım, gittik doktor dış gebelik olmuş ve acil ameliyata almamız gerekiyor dedi ben de kendi sağlığım için mecburen kabul ettim,dış gebelikten 6 ay sonra tekrar adet gecikmesi oldu tekrar test yaptım kanda gebelik gözüküyor dediler sevindik, ertesi gün adet kanamam oldu hastaneye gittik değer düşüyor dediler kimyasal gebelik oluyor dediler,üzüldük bunun gibi 4 defa aynı şekilde kimyasal gebelik geçirdim bir sevinip bir üzüldük 😢ama artık bir karara varmamız gerekiyordu,tedaviye karar verdim,hamile kalmayacaktım önce tedavi olup sonra doktor gözetiminde ilerleyecektim, neyse adet olmayı bekliyordum,o kadar içimde soğukluk oluştu ki hamile kalmak istemiyordum tedavi olayım da bir daha sıkıntısız bir şekilde bebeğim olsun diye,adetime 3-4 gün vardı adet olacaktım sonra adetin 2. Günü rahim filmine girecektim ki ilişkiye girdiğimizde korunmak istemedim ama bebek olsun da istemedim her ilişkiye girdikten ayaklarımı yatağın başlığına dikerdim 15-20 dakika hareket etmezdim, ama dedim ya istemiyordum bebek, artık ne ayaklarımı diktim ne de bekledim direkt lavaboya koşardım geri çıksın bebek olmasın tedavi olayım sonra sağlıklı bir şekilde bebeğim olsun diye, ama Allah’ım bana öyle güzel bir imkan tanıdı ki böyle yapmama rağmen adet olmadım,üzüldüm niye adet olmadım yine aynı şey olacak diye gecikince hastaneye gittik, doktorun o an bana dediği tek kelime benim bütün hayatımı değiştirdi (kese görünüyor) dedi 🥲 o an kendi kendime dedim ki şimdiye kadar kimse kese görünüyor demedi o zaman bu sefer artık oldu bu sefer ağlamak yok bu sefer üzülmek yok ,bu sefer gerçekten olmuştu 🤭🤭 o kadar çabalamama rağmen sonucu hep hüsran olup, çabalamayı bırakınca herşeyin daha güzel olması işte buna inanın Allah öyle bir zamanda verir ki öyle bir hikmeti var ki şükürler olsun Rabbim geciktiriyosa daha güzeli olacağı içindir bunu unutmayın şimdi 37 haftalık hamileyim ve doğumun 10 gün içinde olacağını söyledi doktorum çok mutluyum Rabbim isteyen herkese nasip etsin ☺️yani demek istediğim ne kadar çabalarsak çabalayalım Allah nasip etmediği sürece hiç bir şey olmaz.