Pemberuya Kızlar hamile kalan arkadaşlardan bir konuda fikir almak istiyorum ben ilişki sonrası hemen kalkmış mıydınız ya da hemen duş aldınız mı ya da ayakları havaya kaldırmak? Paylaşırsanız sevinirim 🙏
Deletedmom83940 Pemberuya onla bi alakası yok canım hızlı olan kazanıyor genelde istersen amuda kalk bekle tutmayınca tutmuyor bende beş dk yatar kalkardım hemen bazen üstüne tuvalete gittiğim bile olurdu
Kuzeyn_annesi Pemberuya ilişkide popo altma yastık koyarak yaptk sonra ayaklarımı kaldırdım 5 dkika kadar sonra yattm uyudum duşumu sabah aldım
Papatya000 Pemberuya canım psikoloji çok önemli çocuk için yapıyoruz düşüncesini unut ve doktorumun önerisi( boşalmaya yakın beline yastık koy ve bacaklarını hafif kaldırsın ve kalkma rn az 30 dk uzan hatta diğer gün duş al acelen ne 😂 1 gün yapın 2 gün yapmayın tamamdır 🥰
Pemberuya Deletedmom83940 hızlı olan kazanıyor👍🏻😂 haklısın canm öyle bu ay ovülasyon testi deneyeceğim yumurtalar zayıf ben küçük dedi vakit kaybetme vs dedi dr o yüzden merak ettim canm
Pemberuya Kuzeyn_annesi anladım canm ilkinde bende aslında öyle yapıyodum da o düştü şimdi tekrar deneyeceğim merak ettim bu yüzden
Pemberuya Papatya000 hahah öyle gerçekten ☺️ Bana da ovülasyon testi verdi dr bu yüzden iyi değerlendirmek istiyorum 🙏
Berfu10 Papatya000 ama öyle cünüp bir şekilde yatılmamalı zaten doktorlarında önerisi 30 dakika hadi 1 saat olsun. Kendimde ünlü bi klinikte aşılama yaptırdım doktorum 15 20 dakıka yatırdı sonra işlerime geri döndüm. eğer tutacaksa hemen kalksanız dahi tutar Allah muhafaza depremi var aniden ölümü var cünüp gitmeyin Allah muhafaza
Deletedmom83940 Pemberuya en mantıklısı ovülasyon testi olur bencede peki doktorun yumurtaların gelişsin diye ilaç başlamadı mı
Pemberuya Deletedmom83940 yok canm ilki düştü Mart ayında korun 3-6 ay dediler keşke korunmasaydın dedi doktorda bana ama şey dedi bide bir tane büyüyen yumurtan var
Papatya000 Pemberuya valla ovulasyon testini banada verdi doktor ama kullanmadım. Adet bittikten 5 gün sonra gün aralıklı ilişkiye girseniz ovulasyon testine gerek kalmaz
Rabia_zanile Bence cok da önemi yok ben hemen kalkıp tuvalete gittim duşumu aldım adetim gecikene kadar da bekliyordum ama tuttu
Deletedmom83940 minik_koala_ve_annesi spermin hepsi geri akmıyor akanlar sperm dışındaki herşey kanala gidenler gidiyor zaten illaki geri akacak yani
Fundatercuman Pemberuya Ben bu ayakları yukarı kaldırma olayını bir dizide görüp sırf öylesine bir kez yapmıştım 😂😂 Ama etkili midir değil midir bilmiyorum vallahi 😂 Ama hiç o şekilde beklemedim yani hemen kalkar duşumu alırım..
minik_koala_ve_annesi Deletedmom83940 evet gidecek ama ne kadar cok giderse sans o kadar cok fazla degil mi. Ben iliskiye girdigimde 1 saat kadar kalkmadim belimin altina yastik koydum tabii ki veren rabbim kalkinca hic akmadi geri