Benimennembirmelek Kızlar kızım için bı tane 5′li hastane çıkışı aldım bı tane de 10′lu almak istiyorum ama nerden alabilirim öneriniz varmı acaba nerden aldınız
plakayerli Benimennembirmelek açıkçası 5’lisinde bile gereksiz şeyler var 😬 normal bir takım alabilirsiniz. Ha her şeyi battaniyesinden önlüğüne takım olsun diyorsanız hastane çıkışı alabilirsiniz
Semrasular Benimennembirmelek ben hep ikili aldım eldiven şapla ve zıbın zaten alıyoruz hepsini kendim birleştirdim gerek yok sete falan
Larakaya plakayerli Ayn bende normal bir takım alacam ayrı pattaniye Alaçam gerek yok bence 10 almaya gereksiz şeyler var içinde
fulyaablaoluyor Semrasular oh be benim gibi dusunenlerde warmis sonunda bende cok gereksiz buluyorum sonra da diyorum ki acaba onemsemiyormus gibimi oluyorum ama gereksiz ve gereksiz pahali
Brckose61 Benimennembirmelek ben 1 tanesini trendyolda imaj baby miydineydi o satıcıdan aldım, diğer iki taneyi de e bebekten aldım. 5 li hic almadim
Semrasular fulyaablaoluyor ilk çocuğun olmasına rağmen böyle yaptım ilk kıyafetleri çokta özenli olmasına gerek yok zaten 40 gün sonra giyemeyecek 😁
tarcinnnn Benimennembirmelek ben 3lü ve 5 li aldım 10luda çok gereksiz şeyler var. Temmuz bebeği olacak hiç gerek yok gibi geldi
Cnrmom Benimennembirmelek E bebekten alabilirsiniz internetten o kadar çok para vermenize gerek yok. Ben hem 10 lu hem 5 li aldım 😘
toffeenut Benimennembirmelek 10lu hastane çıkışında ya 2 ya 3 takım oluyor en fazla. Ben kendim takım aldım aynı paraya daha fazla. 5 takımla eğer sıcak zamanlara geliyorsa çok rahat geçer. Penye battaniyeler de ebebeğinkiler çok güzel. Yıka yıka kullan uygun da fiyatı