Lykiav aynıyız var ya gelenler diyor ki doymuyor mu. İyice sinirlerim bozuluyor. Bide sarılık oldu ilk günler sütüm biraz yetersizdi. Ya demek ki doymuyormuş oldu. Şimdi sütüm yeterli hani emiyor ve fazla bile geliyor ama bu emme huyunu nasıl azaltcam bilmiyorum. Meme reddi de yaşamayım ama emsin doysun uyusun istiyorum. En son aynada kendime ne zaman baktım unuttum. Sezeryan sonrası bi hafta kendime gelemedim şimdi de emzirmeden dolayı perişanım