Ormanmeyveli Ben ilk defa bebeğimin hıçkırığını hissettim sanırım kalp şeklinde kasığımda (bebişim doğum pozisyonunda) 3 dakika falan sürdü. Ya da başka bir şey miydi anlamadım. Sizin ne kadar sürüyor?
Mercimekos Ormanmeyveli benim de oluyor kuzum kalp atışı gibi ritmik, iki dakika falan sürüyor, önceden de oluyordu ama bu kadar uzun sürmüyordu
Aslialp Ormanmeyveli benim de sizin gibi bazen daha kısa bazen daha uzun sürdüğü de oluyor ama sürekli kesintisiz şekilde olmadığı sürece bir problemi olmuyormus endişe etmeyin
ipekveatlas degisiyodu bu durum bazen 1 dakika bazen 2-3 dakika zaten hıçkırık olduğunu anlıyosun canım