Ada9y Belirtileriniz nasıl gidiyor kızlar miğde bulantılarınız başladı mı, biz yarın kalp atışını dinlemeye gidicez
Ada9y cansualisa evet canım benimde 6+3 de felan başladı bugün tam dedim kesildi bulantı şimdi yine başladı. Aslında açık konuşmak gerekirse belirti yaşamak hoşuma gidiyor yaşamazsam korku basıyor beni acaba benimle mi bebeğim diye. Rabbim hepimize sağlıklı bi gebelik geçirmeyi nasip etsin İnşAllahh